Yong'oq yoki bodom – qaysi biri foydali?

0

Kilogrammni yo'qotish haqida gap ketganda, har qanday yong'oqdan voz kechgan yaxshidir, chunki ularning hammasi yuqori kaloriyali va ko'p miqdordagi yog'dir. Biroq, bodomni vazn yo'qotish dietasiga kiritish mumkinligi ma'lum bo'ldi. Tadqiqotlar shuni ko'rsatdiki, ushbu yong'oqni parhezning bir qismi sifatida o'rtacha iste'mol qilish ichki organlar yog' miqdorini kamaytirishga yordam beradi. Bodom to'qlikni oshiriradi.

Yong'oq ham, bodom ham o'z xususiyatlariga ko'ra yurak xastaligi xavfini kamaytirishi mumkin. Yong'oq tarkibida nafaqat ALA, balki polifenollar va fitosterollar ham mavjud bo'lib, ular xolesterolni kamaytirish va qon bosimini normallashtirishga ta'sir qiladi.

Shu bilan birga, bodom flavonoidlar va E vitamini kabi antioksidantlarga, shuningdek to'yinmagan yog'li kislotalarga boy bo'lib, ular xolesterin miqdorini pasayishiga yordam beradi.

Xulosa qilib aytganda, agar siz yuragingizga g'amxo'rlik qilsangiz, albatta bodomni ham, yong'oqni ham iste'mol qiling.

loading...