«McDonald’s» икки йил ичида биринчи марта ўзининг чораклик фойдасини ҳисоблай олмади
«McDonald’s» икки йил ичида биринчи марта ўзининг чораклик фойдасини ҳисоблай олмади, истеъмолчилар унинг таклифларига эътибор бермадилар, Яқин Шарқдаги можаро занжирнинг халқаро савдосига салбий таъсир кўрсатди.
Глобал таққосланадиган савдо ўсиши кетма-кет тўртинчи чоракда 1,9% га камайди.
«McDonald’s» ва «Starbucks» каби ғарб брендлари Исроилни қўллаб-қувватлаганликлари сабабли норозилик ва бойкот кампанияларига дуч келишди. Ўтган чоракда «Starbucks» ўзининг тўлиқ йиллик сотиш прогнозини қисқартирди, бу қисман Яқин Шарқдаги сотувлар ва трафикнинг пасайиши туфайли.
Октабр ойида компаниянинг исроиллик ресторанлари исроиллик ҳарбий хизматчиларга бепул таомлар тақдим эта бошлаганидан сўнг, «McDonald’s» баъзи мусулмон мамлакатларидаги франчайзиларининг норозилигига дуч келди. Шу ой бошида компания Исроилдаги 30 йиллик франчайзини «Alonyal Ltd»дан қайтариб сотиб олди.
«Яқин Шарқдаги урушнинг оқибатлари халқаро миқёсда барча Америка брендларига босим ўтказади ва бу номаълум бўлиб қолмоқда, бу минтақада операцион даромад келтирадиган компаниялар учун хавф туғдиради», деди «Northcoast Research» таҳлилчиси Жим Сандерсон.